II. Objednávka a uzavření smlouvy

  1. Smluvní vztah (uzavření smlouvy o poskytování digitálního obsahu a/nebo uzavření smlouvy o
    poskytování služeb) mezi Poskytovatelkou a jejími zákazníky vzniká potvrzením doručené objednávky,
    která je poskytovatelem zaslána zákazníkovi na jeho emailovou adresu, nesjednají-li smluvní strany
    jinak.
  2. Uvede-li zákazník v objednávce své IČO a fakturační údaje, a tedy zamýšlí využít služby či produkty
    Poskytovatelky v rámci své podnikatelské činnosti, nebude na něj pohlíženo v rámci smluvního vztahu
    jako na spotřebitele a jeho smluvní vztah s Poskytovatelkou bude posuzován jako smluvní vztah dvou
    podnikajících osob; pokud zákazník své IČO neuvede, má se za to, že je v postavení spotřebitele a na
    vztah s Poskytovatelkou se uplatní ujednání z.č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
  3. Webové stránky Poskytovatelky obsahují seznam a popis nabízených služeb a digitálního obsahu
    (společně dále jen „produkty“) včetně uvedení ceny jednotlivých produktů a případně zvláštních
    podmínek pro jejich využití.
  4. Pro objednání zákazník provede příslušnou volbu na webové stránce a vyplní objednávkový formulář
    ve webu Poskytovatelky, svůj nákup stvrdí příslušným tlačítkem s vyjádřením souhlasu s nákupem a
    s upozorněním na povinnost platby. Poskytovatelka si vyhrazuje právo sjednat individuálně jiný způsob
    objednání (např. v rámci domluvy prostřednictvím elektronické komunikace), vždy však potvrdí
    zákazníkovu objednávku e-mailem či jinou zprávou prostřednictvím elektronické komunikace.
  5. Objednávkový formulář na webových stránkách Poskytovatelky obsahuje zejména informace o
    objednávaném produktu a povinné údaje k vyplnění pro účely uzavření smlouvy a fakturace, jakož i
    případné další důležité informace k produktům a platbě.
  6. Poskytovatelka bez zbytečného odkladu po obdržení objednávky zákazníkovi potvrdí přijetí
    objednávky, obvykle e-mailem, na e-mailovou adresu zákazníka.
  7. Poskytovatelka není povinna přijmout objednávku a uzavřít smlouvu se zákazníkem. Tato výhrada se
    sjednává zejména pro osoby, které podstatným způsobem porušily práva či oprávněné zájmy
    Poskytovatelky, jí spřízněných osob či tyto obchodní podmínky, případně u osob, které jsou
    v konkurenčním postavení k Poskytovatelce či kde má Poskytovatelka oprávněné podezření, že by
    využití produktů Poskytovatelky mohlo vést k poškození jména či podnikání Poskytovatelky.
  8. Poskytovatelka si vyhrazuje právo, že služby a produkty, prezentované v rámci jí poskytovaných
    internetových služeb, nemusí být vždy dostupné (například časově omezené kurzy apod.)

III. Cena a platební podmínky

  1. Zákazník získává přístup k produktům po zaplacení plné stanovené ceny, není-li v objednávkovém formuláři či u popisu služby či produktu stanoveno jinak.
  2. V rámci objednávkového formuláře je uvedena cena služby či produktu a způsob a forma jejich úhrady. V případě hrazení ceny na základě faktury či proforma faktury se stanovuje lhůta splatnosti v délce trvání 14 dnů. Poskytovatelka je oprávněna lhůtu splatnosti měnit s tím, že zákazník tuto informaci obdrží nejpozději v potvrzení své objednávky.
  3. Daňový doklad – fakturu Poskytovatelka zašle v elektronické podobě na e-mailovou adresu zákazníka.
  4. V případě, že ze strany zákazníka nedojde k úhradě ceny ani do 5 dnů po její splatnosti, jedná se o podstatné porušení smluvních povinností zákazníka a Poskytovatelka je oprávněna od smlouvy odstoupit, s tím, že se smlouva se od počátku ruší.
  5. Způsob platby je stanoven v objednávkovém formuláři. Po odeslání formuláře přesměruje systém zákazníka na další stránku dle zvoleného způsobu platby. Platba je úspěšně dokončena zobrazením potvrzující zprávy. V případě neúspěšné úhrady je zákazník informován zprávou zobrazenou na platební stránce a zaslaným emailem.
  6. Způsoby platby jsou napojeny na platební bránu externího dodavatele, který poskytuje technologii bezpečného zpracovávání online plateb. V případě předchozí domluvy s Poskytovatelkou může zákazník provést platbu bankovním převodem.
  7. Poskytovatelka přijímá úhradu svých produktů v českých korunách. V případě, provede-li zákazník úhradu za produkty v EUR, budou uhrazené prostředky přepočítány a připsány na účet Poskytovatelky v českých korunách dle aktuálních podmínek a kurzu banky Poskytovatelky.
  8. Poskytovatelka umožňuje úhradu některých svých produktů po částech, pokud to v popisu takové služby (či její ceny) uvede. Poskytovatelka si v případě digitálního obsahu a/nebo některých služeb vyhrazuje vázat úhradu ceny po částech na zpřístupnění určité části těchto produktů, k nimž se část ceny vztahuje, s tím, že nedojde-li ve stanoveném termínu k úhradě další části ceny produktu, nebude další část či části produktu nadále zákazníkovi zpřístupněny.
  9. V případě, umožní-li Poskytovatelka úhradu některých svých produktů ve splátkách, je zákazník povinen uhradit celou cenu sjednaného produktu (vč. případného navýšení ceny z titulu poskytnutých splátek), a to i v případě, pokud se sám z důvodů okolností na své straně rozhodne produkt v celém rozsahu nevyužít či využití produktu sám ukončí předčasně. Jestliže zákazník přestane hradit sjednané splátky, je Poskytovatelka oprávněna odepřít mu přístup k produktu zakoupenému na splátky (a to včetně bonusů, které se k zakoupenému produktu vztahovaly), a to až do úhrady celé sjednané ceny produktu. V souladu s ustanoveními občanského zákoníku se v případě prodlení, byť s jednotlivou splátkou, se stává splatnou cena celého produktu a Poskytovatelka je oprávněna žádat ji k úhradě

IV. Dodací podmínky pro produkty
1. Produkty


(i) On-line kurzy
Při koupi on-line kurzu může být Poskytovatelkou zákazníkovi po uhrazení ceny vytvořen uživatelský
účet na webu a budou mu vygenerovány, a na e-mail, který uvedl zákazník v objednávce, zaslány
přístupové údaje k takovémuto uživatelskému účtu. V případě, bude-li kurz šířen jiným způsobem než
prostřednictvím členské sekce, budou zákazníkovi zaslány přístupové údaje k jiné platformě, jejímž
prostřednictvím bude kurz či záznam dostupný, či bude šířen e-mailem či jinou, Poskytovatelkou
vyhrazenou formou. Způsob šíření kurzu sdělí Poskytovatelka zákazníkovi předem. Je-li to s ohledem
na návaznost obsahu efektivní, budou jednotlivé lekce zpřístupňovány postupně, dle harmonogramu
stanoveného Poskytovatelkou.


(ii) Živé kurzy
Toto ujednání platí pro všechny druhy živých kurzů, ať už skupinových veřejných či soukromých
v domácnostech zákazníků. Živé kurzy budou dodány dle podmínek uvedených v popisu služby na
webu. Poskytovatelka stanoví nebo v případě domluvy soukromého kurzu sjedná se zákazníkem v rámci
domluvy termíny pro tento typ produktů. Není-li v popisu této služby na webu uvedeno jinak, v případě
zrušení termínu živého kurzu z důvodů na straně zákazníka v době 14 a méně dnů před jeho konáním,
Poskytovatelce vzniká nárok na úhradu 100% stanovené ceny. Na pozdější omluvy nemůže
Poskytovatelka vzít zřetel a vzniká jí nárok na úhradu plné ceny zrušené služby (jako kompenzace za
rezervovaný čas pro zákazníka). Poskytovatelka však informuje zákazníka, že storno podmínky
jednotlivých živých kurzů se mohou lišit a vždy je třeba sledovat popis storno podmínek konkrétního
živého kurzu na webu či v instrukcích zaslaných Poskytovatelkou zákazníkovi (a nejsou-li stanoveny
zvláštní podmínky, uplatní se toto ujednání). Poskytovatelka si vyhrazuje právo zrušit živý kurz při
nižším počtu přihlášených zákazníků či zásahu vyšší moci. V takovém případě bude Poskytovatelka
zákazníky včas informovat, jakož i o přijatém řešení (změna termínu, vrácení ceny apod.). Tato služba
má charakter aktivity o využití volného času a stejně tak je posuzován smluvní vztah (jako smlouva o
využití volného času).


(iii) Individuální online či živé výukové lekce
Toto ujednání platí pro všechny druhy individuálních online či živé výukové lekce v tzv. režimu 1:1, a
to i pro výukové lekce, které jsou součástí balíčků služeb. Poskytovatelka sjedná se zákazníkem v rámci
domluvy či prostřednictvím rezervačního systému stanoví k výběru zákazníka termíny pro tento typ
produktů. Před konáním online či živé konzultace je možné nejpozději ve lhůtě 48 hodin před touto
událostí požádat o změnu termínu ze zvlášť závažných důvodů na straně zákazníka (např. nemoc apod.).
Tuto možnost lze využít pouze jednou v rámci daného produktu či služby (či balíčku), jinak termín bez
náhrady propadá a Poskytovatelce vzniká nárok na úhradu celé ceny, a to z důvodů závazné rezervace
termínu pro zákazníka. V případech zvláštního zřetele hodných je možné požádat o individuální
domluvu, právo na změnu však nevzniká automaticky. Toto ujednání se nedotýká těch produktů a služeb,
kdy jsou domlouvány hromadné osobní či online konzultace či online workshopy pro skupinu účastníků;
v takovém případě je individuální změna termínů konzultací vyloučena a termín bez náhrady propadá.
Zákazník bere na vědomí, že výukové online či živé lekce jsou svým charakterem využití volného času
a tedy smlouva, na jejímž základě dochází k objednání tohoto produktu, je smlouvou s charakterem
ujednání o využití volného času.


(iv) Materiály ke stažení či zhlédnutí
V případě produktů, které se stahují z webového prostředí (pdf materiály, audio nahrávky,
videozáznamy a další) nebo které je možné zhlédnout ze záznamu, zašle Poskytovatelka zákazníkům
odkazy či další přístupové údaje, na jejichž základě jim bude umožněno si zakoupený produkt stáhnout
či zhlédnout. Podmínkou k zaslání takovýchto odkazů či přístupových údajů je plná úhrada ceny
takovéhoto produktu či splnění jiných podmínek stanovených Poskytovatelkou (např. zadání osobních
údajů do formuláře apod.).


(v) Klub
Klub funguje na bázi členství, kdy je stanoveno roční či měsíční předplatné. Poskytovatelka stanovuje
pro produkty typu klub (členství), že budou hrazeny jednorázově nebo formou opakovaných
pravidelných plateb. Tedy formou jednotlivé úhrady na stanovené období. Poskytovatelka je oprávněna
stanovit dobu trvání klubu (členství), po kterou je zákazník povinen hradit opakované pravidelné platby
ve stanovený den splatnosti. Před uplynutím této doby není možné opakované pravidelné platby ukončit,
neboť stanovená cena platí za dobu, v níž je rozložena na jednotlivé úhrady, nikoliv za kratší časový
úsek, ve kterém se hradí jednotlivá úhrada. Po uplynutí této doby může být klub (členství) ze strany
zákazníka ukončen, a to formou e-mailové zprávy zaslané Poskytovatelce. Do doby odeslání zprávy o
ukončení je však kupující klubem (členstvím) vázán a je vázán opakovanými pravidelnými platbami po
stanovenou dobu. Ke zrušení účasti zákazníka v klubu (členství) dojde nejpozději ve lhůtě do 1 měsíce
ode dne odeslání e-mailové zprávy, do té doby je zákazník vázán jednotlivými úhradami za klub
(členství), ovšem s přihlédnutím k povinné minimální délce trvání členství v klubu, bude-li stanovena.
Tímto dnem mu bude obsah klubu (členství) znepřístupněn. Platba klubu (členství) může být realizována
automaticky prostřednictvím platební brány externího provozovatele, který poskytuje zabezpečené
platby v prostředí Internetu. Poskytovatelka si vyhrazuje právo poskytovat klub také prostřednictvím
k tomu zvlášť určených platforem (např. Herohero apod.), kdy se pro poskytování členství uplatní
podmínky této platformy. Podmínky platformy pro zpřístupnění obsahu Poskytovatelky v rámci členství
mají před tímto ujednání přednost.

2. Balíčky služeb a produktů

Poskytovatelka výslovně stanovuje, že v případě zakoupení „balíčku“ či jinak sestaveného produktu se v případě nevyčerpání všech součástí z důvodů na straně zákazníka uhrazené prostředky za tyto součásti balíčku nevrací; cena je stanovená za balíček, nikoliv za jeho (vyčerpané) části. Poskytovatelka je rovněž oprávněna stanovit lhůtu či období, kdy je možné produkty zahrnuté v balíčku čerpat. Po zmeškání termínu či lhůty právo dočerpat produkty z balíčku či žádat náhradní plnění bez náhrady propadá.

3. Společná pravidla

i) V případě, že Poskytovatelka pro čerpání některých služeb vytvoří pro své zákazníky uživatelské účty, je zákazník v takovém případě povinen dodržovat mlčenlivost o přístupových údajích ke svému členskému účtu a neumožnit jejich použití třetím osobám. Porušení této povinnosti se považuje za zvlášť závažné porušení smluvních povinností s právem Poskytovatelky od této smlouvy z důvodu porušení uvedené povinnosti odstoupit a odepřít takovému zákazníkovi další poskytování produktů a služeb. V takovém případě nemá zákazník nárok na vrácení zaplacené ceny. Zákazník se dále zavazuje udržovat údaje uvedené v uživatelském účtu aktuální a pravdivé

ii) Poskytovatelka si vyhrazuje právo vyloučit zákazníka z účasti v online kurzu, živých akcí, klubu apod., pokud zákazník narušuje fungování skupiny, průběh akce či setkání (např. nevhodným chováním, urážením Poskytovatelky, ostatních účastníků apod.). V případě vyloučení z důvodů uvedených v tomto odstavci se jedná o podstatné porušení smluvních povinností zákazníkem a Poskytovatelce vzniká právo odstoupit od smlouvy a odepřít takovému zákazníkovi další poskytování produktů a služeb. V takovém případě nemá zákazník nárok na vrácení zaplacené ceny.

iii) V případě skupinových akcí si Poskytovatelka vyhrazuje právo zrušit takovou akci při nižším počtu přihlášených či zásahu vyšší moci. V takovém případě vrátí zákazníkům uhrazenou cenu a nedomluvíli se se zákazníkem jinak, platba bude poskytnuta stejným způsobem, jakým byla přijata. Zákazníkům však nevzniká právo na jakékoliv další odškodnění z titulu nekonání akce.

iv) Poskytovatelka si vyhrazuje právo poskytovat produkty pouze po dobu stanovenou v popisu konkrétní služby či produktu, kdy uvedená doba plyne od zaplacení ceny za daný produkt zákazníkem. V případě okolností na straně Poskytovatelky, které spočívají v potřebě prodloužit poskytování doby objednané služby, je Poskytovatelka oprávněna dobu poskytované služby prodloužit.

v) Těmito obchodními podmínkami se řídí také právní poměry mezi Poskytovatelkou a zákazníkem, pokud poskytovatel poskytne digitální obsah za osobní údaje namísto odměny, tzv. „magnet“ (a poskytovatel poskytnuté osobní údaje zpracovává i pro jiné účely než poskytnutí digitálního obsahu nebo splnění svých zákonných povinností).

vi) Poskytovatelka zpřístupní zákazníkovi zakoupený digitální obsah v nejnovější verzi dostupné v době uzavření smlouvy o poskytování digitálního obsahu se zákazníkem. Nebude-li v popisu produktu stanoveno jinak, Poskytovatelka neposkytuje aktualizace zakoupeného digitálního obsahu, s výjimkou aktualizací, které jsou nezbytné k tomu, aby byl digitální obsah bez vad po celou dobu trvání smlouvy.

vii) Digitální obsah dodávaný Poskytovatelkou je ve zcela standardních, běžně dostupných formátech (v případě materiálů ke stažení obvykle ve formě pdf, nahrávky ve formě mp3 či mp4, videa jsou šířena obvykle prostřednictvím platformy YouTube či obdobné, pro online setkání Poskytovatelka využívá Google Meet, Zoom či jiné obdobné platformy. Pro užití digitálního obsahu postačuje zákazníkům standardní vybavení (hardware s připojením na internet podporující uvedené technologie; formáty digitálního obsahu poskytované Poskytovatelkou nevyžadují pořízení zvláštního hardwarového či softwarového vybavení).

viii) Zákazník je prostřednictvím těchto podmínek předem v rámci smluvního vztahu s Poskytovatelkou upozorněn (pokud svůj souhlas předem výslovně neodepře, na což má právo), že v případě, bude-li součástí zakoupené služby či produktu skupinová online lekce či online workshop, probíhající prostřednictvím digitální platformy (Google Meet, Zoom apod.), může Poskytovatelka z takovéto lekce či workshopu pořídit záznam a ten použít pro své další účely vč. jeho šíření prostřednictvím sítě internet či emailu v rámci svých podnikatelských aktivit. Na takový případ bude vždy zákazník předem upozorněn.

V. Odstoupení od smlouvy

  1. Zákazník je oprávněn od smlouvy uzavřené s Poskytovatelkou odstoupit, stanoví-li tak uzavřená smlouva, tyto obchodní podmínky nebo příslušná ustanovení občanského zákoníku. Obecně má zákazník v postavení spotřebitele u smluv uzavřených distančním způsobem dle § 1829 NOZ právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní ode dne uzavření smlouvy. Toto právo je u zákazníka v postavení podnikatele vyloučeno.
  2. Upozornění na výjimku odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku u digitálního obsahu pro spotřebitele: není-li u konkrétní produktu typu digitální obsah stanoveno jinak, poskytovatelka informuje zákazníka prostřednictvím svých stránek a zákazník výslovně uděluje prostřednictvím možností na stránkách Poskytovatelky souhlas, že je mu digitální obsah zpřístupněn bezodkladně po zaplacení kupní ceny. V takovém případě pak zákazník ztrácí právo na odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě od uzavření smlouvy o poskytnutí digitálního obsahu. Z důvodu těchto okolností hodných zvláštního zřetele je u digitálního obsahu nabízených prostřednictvím stránek či dalších internetových služeb Poskytovatelky vyloučena možnost odstoupit v uvedené lhůtě do 14 dnů od smlouvy uzavřené způsobem na dálku a požadovat vrácení celé uhrazené ceny.
  3. Zákazník v postavení spotřebitele je oprávněn od smlouvy na poskytnutí digitálního obsahu uzavřené způsobem na dálku odstoupit v případě, nedodá-li Poskytovatelka digitální produkt bezodkladně po jeho zaplacení nebo v dodatečné lhůtě stanovené zákazníkem (pokud není výslovně v popisu produktu stanoveno pozdější datum dodání). Zákazník může od smlouvy odstoupit bez dodatečné lhůty jen v případě, že je z prohlášení poskytovatele nebo z okolností zjevné, že poskytovatel digitální obsah neposkytne anebo vyplývá-li z ujednání stran nebo z okolností při uzavření smlouvy, že je plnění v určeném čase nezbytné. Výslovně se však stanovuje, že toto ujednání se nepoužije v případě tzv. předprodejů a dalších případů, kdy je stanoveno pozdější datum dodání plnění.
  4. Sjednání živých akcí (živé kurzy, online či živé výukové lekce) se považuje za smlouvu o využití volného času a odstoupení od smlouvy spotřebitelem je v souladu s ust. 1837 občanského zákoníku vyloučeno.
  5. Odstoupení zákazník může zaslat Poskytovatelce e-mailem na e-mailovou adresu uvedenou v záhlaví těchto obchodních podmínek nebo písemně na adresu jejího místa podnikání, které je uvedeno v těchto obchodních podmínkách v jejich úvodu, případně může použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. Odstoupení od smlouvy postačuje prokazatelně odeslat Poskytovatelce i poslední den 14denní lhůty od uzavření smlouvy. V případě řádně učiněného odstoupení od smlouvy Poskytovatelka vrátí přijaté peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů od přijetí odstoupení.
  6. Poskytovatelka je oprávněna od smlouvy odstoupit, jestliže není možné z objektivních důvodů digitální obsah či službu za původních podmínek poskytnout, plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním, v případě podstatného porušení těchto podmínek či smlouvy zákazníkem, zejména z důvodů urážejícího a podobného jednání zákazníka apod. Odstoupení Poskytovatelky bude vždy zdůvodněno ze zákonem stanovených nebo v těchto podmínkách uvedených důvodů. Odstoupení je účinné doručením oznámení zákazníkovi. 

VII. Závěrečná ustanovení

  1. Poskytovatelka poskytuje produkty v rozsahu a způsobem uvedených v jejich popisu na webových stránkách. Poskytovatelka neodpovídá za to, že po využití jí poskytované služby získá zákazník automaticky osobní prospěch nebo jiné konkrétní výhody a výsledky.
  2. Poskytovatelka je autorem a vykonavatelem autorských práv k službám a produktům, webu a jeho obsahu, mají-li charakter autorského díla, není-li výslovně uvedeno jinak. Poskytovatelka je autorem a vykonavatelem autorských práv k součástem online produktů, mají-li charakter autorského díla. Užití díla bez souhlasu Poskytovatelky či jakýkoliv jiný neoprávněný výkon práv k dílům je zakázán. Tento zákaz znamená zejména zamezení nedovoleného kopírování, přebírání a šíření a dalšího neoprávněného nakládání s weby, články, online záznamy, audiovizuálními díly a další.
  3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů (ADR) ze smlouvy je příslušná: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1968/24, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je rovněž možné využít při řešení sporů mezi Poskytovatelkou a zákazníkem ze smlouvy, v případě, jedná-li se o spotřebitelský spor.
  4. Jakékoli hodnocení produktů nebo poskytovatele (recenze), které je uvedeno na webových stránkách, pochází od osoby, které byl digitální obsah skutečně zpřístupněn nebo která využila službu. Ověřovací proces probíhá tak, že recenze pocházejí z uzavřených facebookových skupin, kam mají přístup pouze zákazníci, případně jde o recenze zaslané zákazníky na e-mail poskytovatele, případně o další ověřené recenze ze zpráv či sociálních sítí poskytovatele.
  5. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě uzavřené mezi Poskytovatelkou a zákazníkem. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními všeobecných obchodních podmínek.
  6. Ustanovení o ochraně osobních údajů a nakládání s cookies naleznete v dalších sekcích webu Poskytovatelky.
  7. Znění těchto všeobecných obchodních podmínek může Poskytovatelka měnit či doplňovat a tyto změny jsou účinné zveřejněním nových všeobecných obchodních podmínek (jejich změn) na webu Poskytovatelky. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  8. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

 

Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti k 01.01.2025, kdy byly zveřejněny na stránkách www.mazejcvicit.cz.

Lucie Šojslová